Santa Maria Suomi Foodservice

Tiedote Fajita Spice Mix

15 joulukuuta 2016

Fajita Spice Mix – pakkauksissa havaittu vanhalla reseptillä valmistettua tuotetta

Santa Maria Tex Mex – tuotteet ovat uudistuneet kuluneen vuoden aikana. Santa Maria Fajita Spice Mix – mausteseoksen uudessa reseptissä on vähennetty suolan, sokerin ja lisäaineiden määrää. Valitettavasti tuotannossa tapahtuneen pakkausvirheen vuoksi, muutamiin uusiin myyntipakkauseriin on virheellisesti mennyt vanhalla reseptillä valmistettua Fajita Spice Mix -mausteseosta. Tuote ei sisällä tunnettuja allergeeneja.

Myyntierät, joissa on havaittu vanhalla reseptillä valmistettua tuotetta:
1018512, 1018511, 1017472, 1017471

Nämä myyntipakkaukset saattavat sisältää seuraavia ainesosia, joita ei ole mainittu tuotteen ainesosaluettelossa:

Perunatärkkelys, maltodekstriini, aromit, glukoosi, sitruunahappo, timjami ja basilika.

Pahoittelemme asiassa tapahtunutta virhettä! Tuotanto on ryhtynyt toimenpiteisiin varmistaakseen, että vastaavanlaista tilannetta ei synny uudelleen.

Kuluttajat, jotka ovat ostaneet kyseessä olevan tuotteen, voivat toimia seuraavasti; tuotteen voi palauttaa kauppaan, josta sen on ostanut tai ottaa yhteyttä kuluttajapalveluumme kuluttajapalvelu@santamaria.com puh: 0800 03333 (ma ja ke 9.30–11.30) korvaavaa tuotetta varten.

Oy Paulig Finland Ab ∙ Satamakaari 20 ∙ PL 15 ∙ 00980 Helsinki ∙ Puhelinvaihde: 09 319 81